REKLAMAATIO

Tällä lomakkeella voit jättää meille reklamaation. Kuvaile tilannetta ja reklamaation syytä mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta voimme käsitellä asian nopeammin. Vastaamme yhteydenottoon niin pian kuin mahdollista, käsittelemme yhteydenottoja arkipäivisin. Huomioithan, että käsittelemme ainoastaan tällä lomakkeella tehdyt reklamaatiot väärinymmärrysten välttämiseksi.

Kiireellisessä tapauksessa, kuten matkan keskeytyessä teknisestä viasta johtuen, kehotamme ensimmäisenä ottamaan yhteyttä omaan vakuutusyhtiöön ja/tai automerkin tiepalveluun. Jos sinulla on autollesi voimassa oleva Autokeskus Turva, ota yhteyttä AutoConceptin asiakaspalveluun.

Autokeskus vastaa myydyistä autoista kuluttajasuojalain vaatimalla tavalla. Autokeskus noudattaa Kuluttaja- ja kilpailuviraston (KKV) ohjeistuksia sekä Kuluttajariitalautakunnan (KRIL) ratkaisusuosituksia. Auton korjaus on ensisijainen virheen korjauskeino. Korjaukset suoritetaan Autokeskuksen korjaamolla ja auto korjataan kilometrejä vastaavaan kuntoon.

Jos haluat antaa meille yleistä palautetta, voit tehdä sen palautelomakkeen kautta. Toistaiseksi reklamaatiolomake koskee vain automyyntiä, huollon reklamaatioasioissa voit olla suoraan yhteydessä toimipisteisiin.